UPS Import Control
Teie kaubad toimetatakse tagasi niisama lihtsalt, kui need teele läksid. Klientide poolt tagastatavate kaupade, nt Interneti kaudu tellitud kaupade, garantiiremonti saadetavate toodete ningtaaskasutamiseks või taaska- sutamiseks mõeldud osade tagastamise sünkroniseerimine võib osutuda tõeliseks väljakutseks. Kui Teil on tarvis tagastada saadetis lähedalasuvast linnast, olgu see siis Euroopa piirides või mujal maailmas, lihtsustavad UPS Tagastusteenused (UPS Returns) kogu protsessi, sest nad vastavad täiel määral pöördlogistilistele vajadustele.
Saate siduda tagastatavad kaubad otseselt Teie raamatupidamis-, klienditeenindus- ja/ või laotoimingutega, lisades tagastussildile peale saadetise saateandmete ka Teie enda viitenumbrid ning sisekoodid.
- UPS 1 Attempt Returns Plus
- UPS 3 Attempts Returns Plus
- UPS Prints and Posts Return Label
- UPS Print Return Label
- UPS Electronic Return Label
- UPS Authorised Return Service
- UPS Returns Exchange
- UPS Returns Pack and Collect
Võimaldab Teil tellida paki pealevõtmise selle kiireks tagastamiseks. UPSi kuller teeb ühe katse tagastatavat pakki peale võtta. Kui tal ei õnnestu pakki peale võtta, jätab meie kuller sildi Teie kliendile. Klient kinnitab sildi pakile ja viib selle UPS asukohta või lepib UPSiga selle pealevõtmise suhtes kokku. Teenuse kättesaadavuse kohta vaadake palun allpool toodud märkusi.
Võimaldab Teil tellida paki pealevõtmise selle kiireks tagastamiseks. UPSi kuller püüab Teie pakki kolmel järjestikusel tööpäeval peale võtta. Kui paki pealevõtmine kulleril ka kolmandal katsel ebaõnnestub, tuuakse silt UPSi tagasi ning Teil tuleb teenus uuesti tellida. Teenuse kättesaadavuse kohta vaadake palun allpool toodud märkusi.
UPS Prints and Posts Return Label
UPS trükib ja postitab tagastussildid Teie kliendile. See on mugav paljudel juhtudel, sealhulgas toodete tagasinõudmisel. Kui see on tehtud, saab Teie klient ise UPSiga kauba pealevõtmise suhtes kokku leppida. Teenuse kättesaadavuse kohta vaadake palun allpool toodud märkusi.
Võimaldab Teil välja printida sildi, mida saab lisada Teie väljaminevale saadetisele üle 100sse maailma riiki. Te saate ka sildid eraldi järele lähetada, kui saadetis on juba saadetud. Kliendid lihtsalt kinnitavad sildid oma pakkidele ja lepivad UPS-iga nende pealevõtmise suhtes kokku. Teenuse kättesaadavuse kohta informatsiooni saamiseks helistage palun UPSile telefonil 666 4700 või külastage veebilehekülge www.ups.com
Võimaldab Teil saata e-postiga tagastussildi klientidele üle 100s riigis. Teie klient saab seejärel tagastussildi ja kviitungi välja trükkida enne, kui ta UPS-iga paki pealevõtmise suhtes kokku lepib. Teenuse kättesaadavuse kohta informatsiooni saamiseks helistage palun UPSile telefonil 666 4700 või külastage veebilehekülge www.ups.com
Lepinguline teenus, mis on välja töötatud suuremahulistele saatjatele, kes tagastavad sarnase suuruse, kaalu või väärtusega tooteid, nagu näiteks printerikassetid. Teenus võimaldab Teil tellida UPSilt eelnevalt valmistrükitud tagastussildid ning panna need oma väljuvate saadetiste sisse või postitada eraldi. Teie klient kinnitab sildi pakile ja lepib UPS-iga järeletulemise suhtes kokku.
Eriteenus, mille puhul UPSi autojuht toimetab kliendile sama kättetoimetamise ajal asenduskauba ja võtab peale sarnase tagastatava eseme. Kiire ja tõhusa tagastusprotsessi tagamiseks taaskasutatakse asenduskauba pakendit pealevõetava kauba pakendamiseks. See lepinguline teenus sobib ideaalselt toodete garantii alusel asendamiseks ja ümbervahetamiseks.
Paindlik teenus, mis annab Teile tagastuse üle täieliku kontrolli. Planeerige tagastuste pealevõtmine määratud asukohas ja ajavahemikus. UPSi autojuht tuleb tagastatavat kaupa peale võtma UPSi poolt antud pakendiga. Olenevalt vajadusest saate valida ühe või kolme peale-korjamise katse vahel.